Tuesday, November 15, 2011

salah ke....

~ menyayangi atau disayangi? ~

~mana satu yang lebih membahagiakan?....
orang2 yang lebih berpengalaman dalam soal percintaan ni, selalu bagi amaran pada aku , terima orang yang menyayangi kita, bukan kejar orang yang kita sayang. kau takkan terus menerima pendapat ini bila ianya  dilontarkan ke corong telinga kau untuk pertama kalinya..Tapi, cuba kau fikir....aku bagi satu contoh situasi ..

kau menyayangi seseorang dan mencintainya hingga tahap petala ke-8, tetapi dia tidak selalu ada bila kau perlukan dia, hanya sebab dia hanya mengasihani kau kerana dia tahu cinta dan sayang kau terhadap dia sangat tinggi, setinggi menara KLCC. tapi... seseorang yang menyayangi kau sentiasa tiba pada waktu kau perlukan bahu seseorang untuk mengadu kesedihan....

aku memang tak punyai pengalaman yang sanagat luas dalam hal percintaan. Tapi, ada cerita silam boleh dijadikan pengajaran..aku pasti kau semua pun sependapat dengan aku...kan?

No comments:

Post a Comment